Tuesday 28 November 2017

I Am Jakt For En Forex Handelsmann


Kjører du i Forex Jeg er en full tid Pris Handling Forex trader, spør meg hva som helst. Vi har snakket kort på Skype8230 Mitt største problem er at jeg kommer ut for tidlig av mine handler. Jeg tar for øyeblikket 1015 handler per dag på 5 min tidsramme (for tiden ser 13 par) 8230Jeg bruker prishandling uten noen indikatoroscillators8230just SR-nivåer og de kjente Pris Action-konseptene 8230At slutten av dagen, når jeg gjør det gjennomgå alle handlingene mine, skjønner jeg hvor mye jeg kunne få hvis jeg ventet lenger8230 Jeg prøver vanligvis å gå for scalps 1: 1 R: R (10 pips minimumsmål per handel) 8230 Men min finger blir kløende og jeg har en tendens til å hodebunnen 56 pips i stedet for å vente på 10 eller enda mer8230 Mitt mål er 100 pipsweek (20 pipsday gjennomsnitt) 8230 Jeg vet at du bruker 4H8H tidsrammer8230 Jeg kan ikke vente så lenge på en handel for å fullføre8230 Jeg har prøvd8230 jeg føler meg mye mer komfortabel på 5 MIN8230 Hvordan håndterer du følelser jeg bruker til å ha det samme problemet. Jeg kom over det ved å sette et mål og et stopp, så forlot min datamaskin og ikke ser på diagrammene. Ved å koble fra meg selv fra diagrammene behøvde jeg ikke å håndtere følelsene. Til slutt vokste selvtilliten min, og jeg endte opp med å ikke lukke tidlig, selv om jeg så på en handel. Det kan være tøft, men gå bort fra diagrammer. Tenk på det som en investering i din langsiktige suksess. Ken Aldridge sier: Ken Aldridge her fra Mineola, TX. Ja, jeg har problemer med å lære å handle forexen og komme på fortjeneste siden av avtalen. Jeg vil være opp noen få dollar og deretter tilbake. Fortsatt ikke under min dollar inngangskonto, men får ingen hvor i det hele tatt. Jeg har forsøkt å lære prishandling ved hjelp av det daglige diagrammet, men fortsatt ikke å få tak i det. Spørsmål Hva koster treningen din? Jeg er pensjonert og har nettopp vendt 80 i august, men jeg vil lære å handle det daglige diagrammet på grunn av at jeg ikke trenger å stirre i diagrammet i flere timer. Legen min forteller meg at han er glad for å se meg som ønsker å lære forexmarkedet fordi det vil holde meg oppmerksomt. Jeg er veldig åpen for din hjelp. Takk på forhånd, Hei Ken, kurset er 697 usd for øyeblikket. Imidlertid tror jeg ikke flekker vil åpne opp for å få noen måneder. I8217m sliter med det absolutte grunnleggende, leser jeg og prøver ikke å lese for mye inn i det alle nyhetene som kan påvirke USDJPY. Jeg forteller meg feil. Jeg prøver mitt beste for å lese lysene, men er aldri sikker på hva jeg ser selv om jeg har fulgt videoene dine på YouTube. Halvparten av virksomheten snakker der ute ser ut til å være på gresk, spesielt når du følger kalenderen og nyhetsfiltrene gjennom effekten av visse informasjonsprocenter og forventninger. I utgangspunktet hvis jeg fullfører denne dribbelen 8230, føler jeg meg veldig tapt på hvor du skal begynne igjen. En feil kan bli sett på, lært og du fortsetter, men hvis du ikke forstår hva du gjør, kommer du aldri til å komme hvor som helst hei Skal jeg ligge igjen og prøve å slå ned denne veggen av videoene dine slik at den endelig synker inn. En mann av kaliberen din antar jeg kan se en amatørbror en kilometer unna og kunne foreslå en av de beste måtene å si en omstart, klare tanker, forsterker en mer profesjonell beslutning når det gjelder handel. Mange takk Første spørsmål er alltid, har du gått gjennom det absolutt grunnleggende Som in8230 8220What er Forex8221 gjennom til 8220What er support og resistance8221 Jeg dekker dette i utdanningsdelen. Hvis du allerede har gått gjennom disse tingene, gi meg beskjed og jeg vil hjelpe deg videre. Når det gjelder nyhetene, er grunnleggende viktige på lang sikt. Men for kort sikt, ignorere alle men røde rapporter på Forex fabrikken. Jo, du kan miste noen handler på grunn av news8230, men det er slik du lærer. Bedre å faktisk være i handelen enn å savne det for ubetydelige nyheter. Ernest Thomas Ebere sier: Sir, Takk for muligheten til nye forexhandlere for å uttrykke våre bekymringer. Jeg er en nybegynnerhandler som har hatt flere nedturer enn oppgang i forex trading, men med den faste interessen for å fortsette. Spørsmålet mitt er som følger: 8211 Jeg bruker flere tidsrammer for operasjonene mine, det vil si daglige, en time og 15 minutter tidsrammer. Hvis du bruker dette systemet, kan du fortelle meg hvordan du skal bruke den, eller om du ikke bruker dette systemet i handelen din, vennligst vennligst anbefale hvilket som helst system som kan lykkes, selv om jeg må studere og demo handel den. Takk i påvente. Hilsen. Ernest Thomas Ebere Jeg lurte bare på, bestemmer du for hva slags markedsforhold som er tilstede for et valutapar. Jeg tror at flere av min counter trend handler mislykkes, avhengig av hvorvidt I8217m går med hovedtrenden, dersom det er en trend og ikke en varierende tilstand. Og en om det er bra: Bortsett fra motetrender, bruker du fremdeles andre handelsmetoder (f. eks. Trendlinjebud, hodebunnslinjer.) Så mange innlegg som allerede er vanskelig å forestille deg at du virkelig vil svare på dem alle sammen, uansett, takk for all innsats du legger på nettstedet og spesielt for all informasjon du deler med oss. Beste ønsker Stefan Jeg har ikke noe imot handel mot den viktigste trenden. Så lenge målene mine er satt, er de fleste av motetrenderne vellykkede. Mye handler om å håndtere handler effektivt. Mange ganger i det avanserte kurset vil jeg og de mer erfarne handelsmennene gjøre profitt på en handel, og nyere handelsmenn vil bryte med seg eller miste penger8230 dette er fordi en suksess avhenger mye av personen bak skjermen som styrer handelen. Hvis handelstiltak mot hovedtrenden ikke virker for you8230. så gjør du noe galt med mål og handelshåndtering. Jeg handler bare om tilbakekalling for øyeblikket. Det er mange omvendte handler, og de er veldig pålitelige. Tilbakeføringer er det eneste jeg har handel som har jobbet konsekvent i alle markedsforhold i ti år i drift. Ramli M Salleh sier: Du har rett, jeg sliter med handel. Jeg har allerede kjøpt produktet. Jeg har sett videoen din og artikkelen, uansett kan du fortsatt handle. Jeg er fulltidsarbeid, så jeg gjør deltidshandel, jeg liker på 4 timers tidsramme. Jeg bor i Singapore så forskjellstid med London tid. Kan du råd meg hva riktig tidspunkt for meg i Singapore å handle for å matche med london eller amerikansk tid. litt tid jeg allerede savnet signaldannelsen, kan skyldes forskjellig tid til handel. kan du legge til flere råd eller tips, jeg går snart tilbake, så jeg håper jeg kunne være en god handelsmann og leve på det. Jeg har fulgt deg i mer enn 2 år og funnet ut at prishandlingene dine fungerer. Men jeg ble ofte pisket ut på grunn av LONDON OPENING time retracement og så går den tilbake igjen etter den opprinnelige handelsoppsettet. Jeg har også fulgt 2 siste videoer fra deg om å plassere SR, men har fortsatt ikke klart å mestre det. Jeg brukte tiden min hovedsakelig for å sette ip SR. Til slutt fulgte jeg din SR, men det blir bedre, det viktigste er at de fleste av dem allerede er utdaterte, spesielt EURUSD. Jeg oppdaterer ikke SR veldig ofte som vi gjør SR for mange par i løpet. Det blir vanskelig å administrere SR i den frie seksjonen. Jeg vil oppdatere den snart. London åpen kan være risikabelt, men det påvirker ikke min handel så mye. Hvilken prosentandel av handlingene dine blir drept, åpner London mitt Takk for svaret, Nick. Jeg handler i Europa åpen og ca 40 vil være ute på grunn av stoppet tap hit. En annen klokke og omsorg er når USA åpner trinn. Hvis du kunne gi noen tips om disse sakene. Hei Nick, im fra Nigeria og har vært demohandel ved hjelp av prishandlingsmetoden for de siste 6 månedene. Jeg har vært i stand til å score konsistent fortjeneste, og jeg føler meg klar til å gå live. Imidlertid har i8217ve hørt utallige horrorhistorier om meglere, jakten på å stoppe tap og lønnsomme ordrer som forsvinner. Vennligst kan du råd meg om den beste megleren (e) for en nybegynnerhandler Mange takk. Jeg ville gå med Dukascopy, Alpari, eller pretyt mye noen megler som er regulert i Storbritannia eller Sveits. Andre land med gode regler er USA, Australia og New Zealand. hei nick hvor mye koster din avanserte kurs jeg har ikke handlet live ennå, men jeg har gjort 8 timer en natt læring jeg er ingen ekspert fortsatt en begginer men evrey ark jeg går til jeg synes å forstå alle begginning kursene dvs lys mønstre trend linjer betydninger resitance linjer etc jeg ville virkelig like en gå på din avanserte og å åpne en live acount på demo jeg startet med 20k jeg mistet 500 (i første uke for praksis som gikk rocketing på 10 handler per dag) jeg da gikk tilbake 1000 så jeg var 500 opp im nå 150 ned men 350 opp ive redusert handlingene mine ned til 3 øve om dagen, men på et 5 min kort med paranahene for å få meg til det jeg vil ikke plukke opp dårlige vaner vær så snill, kan jeg få pris også? På MEKKERE har du nettopp valgt hva er diffrence, så hvis du er i Storbritannia, og du bruker plus500, trenger du fortsatt en megler I8217m på ventelisten for det avanserte kurset. Jeg har en heltidsjobb som revisor, og jeg jobber ofte 8:30 AM-7:00 PM EST (GMT 5). Jeg kan gå inn og overvåke handlingene mine på jobben på 8 timers diagrammet, men jeg vil nok ikke kunne delta i dine live trading rom. Er dette nødvendig for å lykkes med din strategi Det er ingen live trading rom. Hvis du mener forumet though8230. det er ikke nødvendig, og du trenger ikke å delta i det. Forumet vil automatisk sende deg en e-post til noen andre medlemmer. Du kan bare sjekke ut e-postene og se hva folk sier8230 du trenger ikke å svare på. Martin Hucko sier: Fordi du ga folk denne muligheten, vil jeg stille noen spørsmål: 1. Jeg ringer til dette (Slett av problemet med å ikke stole på deg) Jeg har sett noen av dine webinarer, og de er en av mine favoritter, men Du selger fortsatt systemet gjennom dem som er nedre siden, så det er alltid tilfelle. Kan du bevise at du er lønnsom handelsmann og eller systemet er 2. De fleste handelsmenn fra Market Wizards-bøkene sier at du må finne ditt eget system (eller utvikle det) som vil fungere med din personlighet som fører meg til poenget hvor fleksibel er ditt system og hvilken type handelsmenn kan bruke det 3. Sist en slik at andre har en sjanse til å spørre også. I kursene dine nøyaktig hva du lærer og på hvilke grunnlag hvis det fortsatt er på plass, gir pengene tilbake-garanti deg penger til dem hvis personen er fornøyd med det du tilbyr på hvilke grunnlag er denne avgjørelsen gjort, eller hvor lenge er pengene tilbake garanti for 1. Jeg selger egentlig ikke systemet mitt gjennom webinarene mine. Faktisk prøver jeg ikke å snakke i detalj om kurset i mine webinarer. Jeg er ikke sikker på hvordan jeg kan bevise at jeg er profitable8230. men du kan bevise det selv. Det avanserte kurset er ikke avgjørende for at du blir vellykket. Ta alle gratis ting og begynn å handle strategien actively8230 hvis det fungerer for deg enn det er legitimt. 2. Hele poenget med min strategi er å være fleksibel. Den er designet fra grunnen til å bli endret til din egen stil og personlighet. Jeg oppfordrer folk aktivt til ikke å kopiere meg exactly8230. Jeg forteller dem å ta det jeg lærer dem om prishandling og bruk det på en måte som fungerer best for dem. 3. Jeg underviser i prishandlingsstrategien i kurset, og du får tilgang til live trading forumet også. Pengene tilbake garanti er i 60 dager og det kan være noen grunn. Hvis du sendte meg en e-post og sa 8230 8220Jeg fikk et papir kutt fra bygningspapirfly, da fingeren min er skadet, kan jeg ikke lenger klikke på min museknapp8230. dette betyr at jeg ikke kan gå inn i bransjer lenger. Av denne grunn ønsker jeg en tilbakebetaling8221 Jeg vil fortsatt gi deg en tilbakebetaling straks8230 Vel faktisk i det scenariet vil jeg spørre om du sjokkerte først. Men poenget er at jeg gir refusjoner med en gang, jeg trenger ikke en grunn fra deg. Hvis du ber om tilbakebetaling innen 60 dager8230 får du refusjon. James Russell sier: Jeg ville først si at videoene dine har vært noen av de mest innsiktige treningene jeg har sett, og jeg gleder meg til å bli med i den avanserte opplæringen. Hvordan bestemmer du om en trend vil fortsette som gir høyere høyder eller lavere nedturer, men har ingen støtte eller motstandsnivå I8217m ikke sikker på om jeg formulerte det riktig, så gi meg beskjed hvis du trenger meg til å omformulere den. Takk på forhånd hei, jeg har nylig begynt å lære forex. Jeg startet demo og gjorde ikke vondt med det, og så går jeg videre til en ekte konto. Og med det har jeg mistet 300 nylig. Jeg vet egentlig ikke hva jeg har gjort galt. Er det uansett kan du hjelpe meg og tjene tilbake 300 og også lære meg den riktige måten å handle forex slik at jeg kan fortsette å tjene i stedet for å miste alle tider. Takk, jeg har en god forståelse for technicals og en anstendig forståelse av grunnleggende, men jeg fortsetter å slite. Jeg har vært på denne handelsreisen i årevis og har lært mye, men har ennå ikke vært konsekvent lønnsomt. Jeg tror det er et mentalemotional problem, min familie og venner har gitt opp på meg, og dette har påvirket min selvtillit i handel som gjør at jeg forbinder hver seier og mister med min egenverd. Har du noe råd for noen som sliter med mentalt Hei James Ive hadde et lignende problem og det holdt meg fra handel for en stund. Problemet har vært at jeg har følt meg dårlig om handelen jeg tar, og så stopper jeg med å handle for en stund. Dette skjedde til og med nylig da jeg forlot en handel for tidlig, og jeg endte med å hate meg selv, selv om jeg hadde fortjeneste. Jeg bestemte meg for at jeg ikke kan la mine følelser styre min handel. Jeg bestemte meg for å bare handle (på en demo-konto) og handle og handle før jeg får det ut av systemet mitt. Mitt mål er å gjøre 20 handler uten å stoppe eller gi opp. Når jeg når 20, øker jeg det. Jeg forteller heller ikke folk at jeg handler lenger, det tar presset av. Dette er bare for meg alene min egen personlige forfølgelse, for tiden. Målet mitt er å virkelig vinne den psykologiske kampen i meg selv. Hvis jeg gjør det mitt fokus, og gjør det, så vet jeg at jeg kan bli en god handelsmann. Hvis min egenverdi alltid skal knyttes til min siste seier eller tap, så tror jeg det kommer til å være vanskelig å handle effektivt på lang sikt. roger yeboah sier: Jeg ser på 2 forex diagrammer fra 2 forskjellige forex plattformer, 4hour eurusd å være presis. De er begge forskjellige. Det er en svindel som skjer i denne bransjen som jeg burde vite. De er bare meglere med forskjellige lys åpen ganger. Hvis stearinlyset mitt åpner klokken 13 i Storbritannia og din klokken 14.00, vil mitt lys se annerledes ut. Dette er ikke det samme som tiden som er oppført på bunnen av diagrammet ditt, det er selve lyset åpentid. Jeg foreslår at du finner en GMT2 megler, de er det de fleste handelsfolk bruker. Du kan8217t. Forexmarkedet virker ikke slik, det tjener opp til en konsekvent mengde profitt daglig. Forex trading handler om å vente på handler, ta disse handler, og følge din handelsplan. Noen ganger går jeg to uker uten handler, så får jeg 10 handler på en uke. Noen ganger får jeg tre handler på en uke, og de er alle tapere, så jeg er negativ for uken. Dette er ikke slikt som et konsekvent sett fortjeneste i Forex. Det er konsistent fortjeneste, men det er konsistent år til år, ikke dag til dag. Hei Jeg vil vite om en reversering vanligvis oppstår etter en ikke-farm pay roll nyheter (jeg mener at jeg kan handle omvendelser til slutten av dagen etter 5 minutter etter utgivelsen av ikke-farm lønn rapport). Takk jeg har søkt på nettet, og jeg kan finne detaljer om hvor mye gode forex prishandlingshandlere gjør. Hvis de bare kan gjøre, si 15 om året, så kan det være bra som ekstra inntekt, men sannsynligvis ikke å leve (med mindre de allerede har en stor haug med penger). Så spørsmålet mitt er ikke hva en aktør i utviklingsprisen kan gjøre et år, ikke hvilken ekstra inntekt noen kan få, ikke hva noen kan gjøre et års handlingspris handling, men hva er den typiske inntjeningen (i prosentandel f. eks. 15-25 ) som opplevde, full tid pris handling handelsmenn gjør et år Daniel Drummond sier: HI, jeg leter etter litt grunnleggende assistanse i bare å kunne komme inn til FOREX. Det jeg vil gjerne finne er noen som jeg kan sitte en og en med for kanskje bare en time eller to. Har du noen forslag jeg er i East Hartford Ct. Re: Looking for a trader job Jeg er en forex trader med 2,5 års erfaring, bare demo, men med godt resultat. Jeg har noen gode indikatorer og min egen strategi. Stor fortjeneste, liten DD. Jeg har også laget en venn med en venn. Nå er jeg på jakt etter en forhandlerjobb. Det er ikke behov for noen av de ovennevnte. Som din så gode, bare åpne en konto med zulutrade og innen få uker vil folk kopiere deg og du vil snart være på 10k i uken. Du kan handle med 6p pp for gbpusd. Eller ring dine handler ut live på min tråd, gjør det bra og ille finner du jobber Hvis du er seriøs om handel, må du se på denne linken Sist endret av Steve 22. januar 2014 klokken 14:48. Årsak: Utdatert skype-adresse Sikkert i de 2,5 årene med god handel kunne du ha risisert bare 10 på en handel. Som andre har sagt, er resultatene i sanntid det du trenger i denne virksomheten. Alt annet snakker bare og det er allerede langt for mye av det. Jeg er uenig når du handler med ekte penger og en liten konto (som jeg har i 8 år og tapt), er du under stort press for å leve, og gjøre mer handel enn markedet kan tilby, og du mister demohandel kan nøyaktig simulere følelsesløs handel med en stor størrelse live acc. Trade FX med en stor 20.000 acc, og risikere litt om gangen, vil det føles følelsesløst akkurat som demo. Jeg klarte ikke å forutsi markedene i det hele tatt til A) jeg ble trent. og B) Testet mye på demo kontoer ved hjelp av en følelsesløs tilnærming. Tråd: Jeg ser etter gode forex handelsmann å handle min live forex konto på 50 profitt shari Opprinnelig postet av StefRoux Jeg leter etter god forex handelsmann å handle min live forex konto på 50 fortjeneste deling grunnlag. Målet må være ca 20 prosent i en måned med maksimal ulempe rundt 5-8 prosent. (Vennligst svar erfaringshandlerne med ekte bevisst strategi.) Jeg vil begynne fra K300 (150150) og dele den på to deler for to handelsmenn. Så det vil være rundt K150 for hver handelsmann (for kun begynnelsen). Hvis du er interessert vennligst kontakt meg via e-post: FStefRoux gmail Vær oppmerksom på at vi kun kan kommunisere kun engelsk eller nederlandsk. Er du fortsatt ute etter Forex Holy Grail i: Trading Sist oppdatert: 2. august 2014 Det er ikke lenge siden LuckScout har gått live og ble tilgjengelig for offentligheten. I løpet av denne korte tiden har de hemmelighetene vi har avslørt om forex trading, og måten du kan bli en lønnsom forex-handel, mer enn nok til å hjelpe deg med å tjene penger og bli en konsekvent lønnsom handelsmann. Jeg vet ikke om du har fulgt oss, eller du er ny her, og dette er første gang du besøker nettstedet vårt. I begge tilfeller anbefaler jeg deg sterkt å tilbringe litt tid i løpet av den nåværende helgen og de neste få dagene og se gjennom artiklene jeg oppfører nedenfor. Tro meg at du ikke trenger noe mer enn det jeg noterer her for å begynne å tjene penger gjennom forex trading. Don8217t tror at du trenger noe ekstraordinært og enestående for å bli en lønnsom handelsmann. I denne virksomheten er det ingen Holy Grail utenfor deg. Den Hellige Graal er i deg. Det er disiplinen du trenger for å følge noen enkle regler nøyaktig. Hvis du bestemmer deg for å gjøre det, vil du bli lønnsomt nå. Hvis du ikke, er det ingenting annet som kan hjelpe deg. Noen tror at det er for vanskelig og komplisert å tjene penger gjennom handel. Teknisk sett er det ikke. Du trenger bare å lære noen av de sterkeste lysestake mønstrene, vente på at de skal danne seg på diagrammer, ta stillingene, sette stoppet og målordre, og så kan du gå og komme tilbake neste dag. Det er alt. Du trenger ikke å lære diagramanalysen, diagrammønstre, ikke engang alle lysestake mønstre og signaler. Bare noen få lysestake mønstre som er sterkest er nok. Tro meg at hvis du gjør dette, vil du tjene mer penger enn handelsmennene som er de beste tekniske analysene. Selv dine tap vil være mye mindre enn dem. Det er ditt valg. Hvis du er virkelig ny for valutahandel, og du vet ikke hva forex handler om, eller du vet, men du tror du har bedre forståelse for Forex-markedet, kan du se denne 23 minutter videoen en gang: Forex Trading Forklares i Enkle ord Hvis du er interessert i teknisk analyse eller i det minste du vil vite hva det handler om, kan du se på disse videoene: Du kan også referere til kategorien teknisk analyse og lese artiklene som er oppført der: Teknisk analyse Hvis du liker å lære om lysestaker og måten de jobber på (som er det jeg anbefalte og snakket om i begynnelsen av dette innlegget), så se denne 21 minutters videoen: Lysestake Signaler og mønstre og les artiklene listet på lysestaker kategorien: Lysestaker Når du er ferdig, betal mer oppmerksomhet til de følgende artiklene, og les dem enda en gang: Jeg anbefaler deg å følge Kamel8217s artikler nøye: Til slutt kan du se under videoene: Alt jeg oppførte ab ove er nok for noen som er 100 nye til forex trading, for å lære og begynne å handle og tjene penger. Hvis du er seriøs for å tjene penger forex handel, så don8217t ser etter noe annet. Ovennevnte informasjon er nok. Du kan til og med hoppe over videoene og artiklene knyttet til teknisk analyse. Hvis de også er oppført ovenfor, er det fordi jeg ville at du skulle vite hvilken støtte og motstand som er, og hvilken støttesikkerhetsbrudd betyr (kun for læringsformål). Bare lær de sterkeste lysestake mønstrene (som ikke er mer enn noen få og er introdusert i de ovennevnte artiklene), og handler den daglige tidsrammen for de 20 valutaparene som er oppført i de ovennevnte artiklene slik Kamel handler. Dette er alt du trenger. Bli med våre 20 000 lojale følgere Få nå vår e-bok gratis Uansett om du tror du kan, eller du tror du ikke kan, har du rett. - Henry Ford

No comments:

Post a Comment