Monday 6 November 2017

Alternativer Trading Journal Programvare


Hold en personlig opsjon Trading Journal. Learn fra hvert alternativ Trade. Option Trading Tip 4 - Holde en personlig valg Trading Journal - kan være den mest utfordrende av de fire tipsene, fordi det på en måte krever det mest disiplin. En personlig handel journal Virkelig Ugh. Det er ganske mye hva min egen reaksjon pleide å være, ikke gi meg feil. Jeg holdt alltid gode poster når det gjaldt detaljene i mine individuelle handler. Mine personlige regneark var en glede å skape og en stolthet. Men det jeg alltid motstod, var å sette sammen og inkludere omfattende notater knyttet til handelen - for eksempel min begrunnelse for å starte handel, hva denne prisen, hvorfor utløpsdato, hva mine bekymringer var, hvilke tilpasninger ville jeg vurdere hvis underliggende lager gjorde dette eller det, og noen andre faktorer og hensyn som var relevante for hver bestemt handel. Hvorfor jeg begynte å holde en opsjonshandelsjournal. På en måte snublet jeg på kraften og fordelene ved å opprettholde en trading journal da jeg begynte å dele detaljene i mine personlige handler på ukentlig basis med Leveraged Investing Community. Det er en ting for meg å fortælle deg alt jeg vet om å bruke alternativer for å skaffe bedrifter av høy kvalitet til sterkt nedsatte priser, eller å generere høy avkastning inntekt på lav risiko stocks. But det er en annen ting helt hvis jeg viser deg hva jeg m snakker om med nåværende virkelige verden examples. Showing mitt eget alternativ trading journal har vært en fantastisk - for ikke å nevne populære - undervisning verktøy og fordel av The Leveraged Investing Club. Fordi medlemmer av Leveraged Investing Club ikke bare kan se over skulderen min og se hvordan jeg implementerer prinsippene for Leveraged Investing. Men de kan også lære av mine feil når jeg noen ganger ikke følger mine egne råd fra tid til annen meg. Fordelene ved en Trading Journal. What jeg fant mest overraskende var at dette læringsverktøyet designet for å hjelpe andre handelsfolk med sine egne resultater faktisk gjort meg til en bedre handelsmann og investo r. Og jo raskere å begynne å holde detaljerte poster, notater og andre tanker om hver enkelt av dine egne handler, desto raskere vil du oppdage det samme for deg selv. Du blir en bedre handelsmann og investor fordi du vil være en dypere handelsmann og investor. Trading AND Investing. Målet med Leveraged Investing er å ta de beste egenskapene til handel og investere og kombinere dem til en strukturelt fordelaktig tilnærming eller metode for å bygge reell og varig rikdom på aksjemarkedet i en akselerert sats. articulating dine tanker vil ikke bare avklare disse tankene - det vil også føre til dypere innsikt og epiphanies du ellers aldri ville ha opplevd. Å lage din egen opsjon Trading Journal. How du går om å skape og vedlikeholde din egen personlige trading journal er helt opp til deg , selvfølgelig bør du tilpasse det slik at det er behagelig og fungerer for deg, og det kan være så enkelt eller så forseggjort som du foretrekker. Importer dine handler direkte fra b smoker eller handelsplattform Alt på en gang, lett som kake Og hvis Tradervue av en eller annen grunn ikke direkte støtter megleren her, er listen, du kan skrive dem manuelt, eller du kan importere handler fra Excel eller en tekstfil. Når du spiller inn en handel i tidsskriftet ditt, diagrammer på flere tidsrammer fra ukentlig ned til 1 minutt, er tilgjengelige for din anmeldelse. Du vil til og med se dine kjøpssalgspunkter som er merket på diagrammene, selv for bransjer i fortiden. Ta vare på handler, og se dem senere Skriv inn dem i løpet av handelsdagen, eller vent til senere - du får selv bestemme hvor mye du vil gjøre i løpet av handelsdagen. Legg merke til handelsdagen som helhet, selv i dager gjorde du ikke noe handler Journal View praktisk handler grupper handel og relaterte notater om dagen. Ta handlingene dine med noen koder du vil senere, du kan filtrere dine handler med disse kodene for å bore ned til akkurat det du leter etter. Se på et øyeblikk hvordan et bestemt system eller oppsettet fungerer. Bruk det globale filen Ter for å velge bare de handler du vil se etter symbol, side, tag, varighet eller datoperiode når du har valgt et filter, kan du se journalen, handler eller rapporter basert på bare de handler. En oppsummering av dag, et sammendrag av handelens siste ukes handel, aktivitet på de siste delte handlene dine, og til og med poeng for å handle andre har delt i de samme instrumentene du handlet de siste par dagene. Hvis du jobber med en trading coach eller mentor , kan du gi dem tilgang til dine handelsdata, og du kan til og med se kommentarer og ha samtaler med dem om spesifikke bransjer. Kjør PL-diagrammer. Se de samme kartstudiene som flytter gjennomsnitt, bollinger-band, ATR, osv. som du bruker under handelen dag, eller legg til sammenligningstabeller med en indeks, sektor eller en annen sikkerhet. Vis handelens PL over tid og for intradaghandler, se din løpende kombinert PL for hele handelsdagen, og fremheve hvor en bestemt handel passer inn i dagpengene og gebyrene. Trades avgjort i andre valutaer, for eksempel forex, Eurex, osv., vil beregne PL-data og statistikk både i deres valuta og i basisvaluta USD for samlet rapportering med andre bransjer. Ta opp provisjoner og avgifter, og bytt rapportene til å bruke enten brutto eller netto beregninger basert på din preference. Track konvensjonelle, Spreads og binære alternativer strategier, pluss 7 ekstra Performance-sporing kategorier med Options Trading Journal Spreadsheet. Uniquely utformet layout, et vell av kunnskap, og enkel å bruke. A-Glance visning av alle ytelsesanalyser og statistikk. Alternativmultiplikatoren kan enkelt endres for forskjellige kontraktstørrelser 1, 100, 1000, etc. TJS Startmeny alle arkene er pent organisert av kategori. Invester i handel med opsjonshandel Start med å spore handlerne dine todayplete pakke, Engangsavgift, En lav pris Gratis ubegrenset support. Purchase TJS Elite Options 99.

No comments:

Post a Comment