Saturday 18 November 2017

Kan Du Gjør Good Penger Forex Trading


3 ting jeg skulle ønske jeg visste da jeg begynte trading Forex Trading Forex er ikke en snarvei til umiddelbar rikdom. Overdreven innflytelse kan gjøre vinnende strategier til tapere. Retail sentiment kan fungere som et kraftig handelsfilter. Alle kommer til Forex markedet for en grunn, alt imellom bare for underholdning til å bli en profesjonell handelsmann. Jeg begynte å håpe å være en full-time, selvforsynt Forex-aktør. Jeg hadde blitt lært den perfekte strategien. Jeg brukte måneder på å teste det og backtests viste hvordan jeg kunne lage 25.000-35.000 i året av en 10.000 konto. Min plan var å la kontoen min bli sammensatt til jeg var så frisk, jeg ville ikke jobbe igjen i mitt liv. Jeg var dedikert og jeg forpliknet meg til planen 100. Sparer deg detaljene, min plan mislyktes. Det viser seg at handel 300k mye på en 10.000 konto er ikke veldig tilgivende. Jeg mistet 20 av kontoen min i 3 uker. Jeg visste ikke hva som slo meg. Noe gikk galt. Heldigvis, jeg sluttet å handle på dette tidspunktet og var heldig nok til å lande en jobb hos en Forex megler, FXCM. Jeg tilbrakte de neste par årene jobber med handelsfolk rundt om i verden og fortsatte å utdanne meg selv om Forex markedet. Det spilte en stor rolle i utviklingen min for å være handelsmannen jeg er i dag. 3 års lønnsom handel senere, det var gleden av å bli med i teamet på DailyFX og hjelpe folk til å bli vellykkede eller mer vellykkede handelsmenn. Poenget med meg å fortelle denne historien er fordi jeg tror mange forhandlere kan forholde seg til å starte i dette markedet, ikke se resultatene de forventer og ikke forstå hvorfor. Dette er de 3 tingene jeg skulle ønske jeg visste da jeg begynte å handle Forex. 1 ndash Forex er ikke en Get Rich Quick Opportunity I motsetning til hva yoursquove leser på mange nettsteder over Internett, kommer Forex trading ikke til å ta din 10.000 konto og gjøre den til 1 million. Beløpet vi kan tjene, bestemmes mer av hvor mye penger vi risikerer, i stedet for hvor god strategien vår er. Det gamle ordtaket ldquoIt tar penger for å gjøre moneyrdquo en nøyaktig en, Forex trading inkludert. Men det betyr ikke at det ikke er verdt å prøve, men det er mange vellykkede Forex-forhandlere der ute som handler for å leve. Forskjellen er at de sakte har utviklet seg over tid og økt sin konto til et nivå som kan skape bærekraftig inntekt. Jeg hører om handelsmenn hele tiden som målretter 50, 60 eller 100 fortjeneste per år, eller til og med per måned, men risikoen de tar på, vil være ganske lik den fortjenesten de målretter mot. Med andre ord, for å forsøke å gjøre 60 fortjeneste på et år, er det ikke urimelig å se et tap på rundt 60 av kontoen din i et gitt år. Men Rob, jeg handler med en kant, så jeg risikerer ikke så mye som jeg kunne potensielt tjene deg, kan du si. Det er en sann uttalelse hvis du har en strategi med en handelskant. Din forventede avkastning bør være positiv. men uten innflytelse, det kommer til å være et relativt lite beløp. Og i tider med uflaks kan vi fortsatt miste streker. Når vi kaster inn innflytelse i blandingen, det er hvordan handelsmenn forsøker å målrette mot de store gevinster. Som i sin tur er hvordan handelsmenn kan produsere store tap. Utnyttelse er gunstig opp til poenget, men ikke når det kan gjøre en vinnende strategi til en taper. 2 Utnyttelse kan forårsake en vinnende strategi for å miste penger Dette er en leksjon jeg skulle ønske jeg hadde lært tidligere. Overdreven løftestang kan ødelegge en ellers lønnsom strategi. La oss si at jeg hadde en mynt som når hodene ble slått, ville du tjene 2, men når haler ble slått, ville du miste 1. Ville du vende den mynten min gjetning er absolutt at du ville vende den mynten. Youd vil vende det om og om igjen. Når du har en 5050 sjanse mellom å lage 2 eller tape 1, er det en no-brainer mulighet som du aksepterer. Nå kan vi si at jeg har samme mynt, men denne gangen hvis hodene er rammet, vil du tredoble din nettoverdi, men når haler ble rammet, ville du miste all besittelse du eier. Ville du vende den mynten min gjetning er at du ikke ville fordi en dårlig flipp av mynten ville ødelegge livet ditt. Selv om du har nøyaktig samme prosentandel fordel i dette eksempelet som eksempelet ovenfor, ville ingen i sitt rette sinn vende denne mynten. Det andre eksempelet er hvor mange Forex-forhandlere som ser sin handelskonto. De går all-in på en eller to handler og ender med å miste hele kontoen sin. Selv om handelen deres hadde en kant som vår myntflingende eksempel, tar det bare en eller to uheldig bransjer å tørke dem ut helt. Dette er hvordan innflytelse kan føre til at en vinnende strategi mister penger. Så hvordan kan vi fikse dette? En god start er å bruke ikke mer enn 10x effektiv innflytelse. 3 Bruke sentiment som guide kan vippe oddsene i din favør Den tredje leksjonen Ive lærte burde komme som ingen overraskelse for de som følger artiklene mine. ved hjelp av den spekulative sentimentindeksen (SSI). Ive skrevet mange artikler om dette emnet. Det er det beste verktøyet jeg noensinne har brukt, og er fortsatt en del av nesten hver handelsstrategi jeg bruker, dagens. SSI er et gratis verktøy som kan bli funnet her som forteller oss hvor mange forhandlere er lange i forhold til hvor mange handelsmenn som er korte hver større valutapar. Dens ment å bli brukt som en contrarian indeks der vi ønsker å gjøre det motsatte av hva alle andre gjør. Å bruke det som et retningsfilter for mine handler har slått min handels karriere helt rundt. Lær av mine feil Hvis jeg kunne fortelle min yngre selv 3 ting før jeg begynte å handle forex, ville dette være listen jeg ville gi. Jeg håper de hjelper din handel så mye som det hjalp meg. --- Skrevet av Rob Pasche DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse på trender som påvirker de globale valutamarkedene. Hvor mye gjør valutahandlere Gjør spørsmål: Hvor mye gjør valutahandlere Gjør Valutahandlere er litt av en sjelden rase. Hva de gjør kan variere mye avhengig av hvilken type handelsmann de er og hvor mye erfaring de har. Generelt, hvor mye penger du lager vil avhenge av hvilke valutaer du handler, hvilken innflytelse du bruker, og hvor mye kapital du har. Hvorfor dette er riktig forsterker feil spørsmål å spørre på samme tid: selvfølgelig grunnen du er her i utgangspunktet fordi du er ute etter å tjene penger. Ingen faller deg for det, og det er perfekt god grunn til å gå i gang med valutahandel. Problemet med spørsmålet etter min oppfatning er at det er et langsiktig mål å tjene penger konsekvent i valutamarkedet. Kortsiktige mål må komme før de langsiktige målene for de langsiktige målene som skal oppnås. På samme måte som en konsert fiolinist som ønsker å utføre på scenen for å betale kunder for glede av det, må de ha mange år med kortsiktige mål å bygge ferdighetene som er nødvendige for å komme seg dit. Forex handelsfolk er ikke annerledes. Det er ingen mangel på folk som forteller deg hvordan du handler eller sløser med å handle, men du må finne ferdigheter og skape ferdigheter for strategien du vil handle. Derfor er det bedre spørsmålet å spørre etter min mening: Hvilke ferdigheter kreves for å tjene penger på FX trading Dette nettstedet fungerer for å svare på disse spørsmålene og mer som du startet i din FX-handel. Akkurat som fiolinisten trenger å vite hvilke ferdigheter som må læres før de kan utføre på scenen, vil FX-handleren ha ferdigheter de vil trenge en mester før de kan tenke på hvor mye de kan trekke ut månedlig basis konsekvent. Slik er inntektene dine påvirket: Først: Hvor mye penger du har Forex, er ganske risikabelt, uansett om du handler med høy eller lav risiko, vil mengden handel du kan gjøre alltid avhenge av hvor mye penger du må handle. For det andre: Hvor mye innflytelse du bruker I forex trading, tilbyr meglere innflytelse. som betyr at du kan sette på handler for mer enn du har. Kan være en god ting, eller det kan være en dårlig ting, men uansett påvirker det handelen din. Hvis du liker å ta store risikoer, kan du se store svingninger i det positive eller negative. Tredje: Hva slags valutaer du handler Noen valutaer er sakte movers. De er gode for nybegynnere, eller store handelsmenn. Selvfølgelig, hvis du handler rasktflyttende valutaer, kan det gjøre en stor forskjell i det du lager. Det du gjør er opp til deg, men valutamarkedet er risikabelt, og det er ikke for alle. Det tar en handelsmann som kan ta en ærlig titt på seg selv og lære av sine feil. For mer informasjon om forex trading og de siste nyhetene og oppdateringene, kan du følge meg på facebook og twitter Vis Full ArticleDon039t Stress Denne skatteperioden, utarbeid I stedet er du engstelig for den kommende skattefristen. Følg deretter disse strategiene for å lette frykten din. Outsource vs Self-Preparate Det er en viktig beslutning å gjøre: Skal du forberede selvangivelsen selv eller ansette noen For familier med en eller to W-2s og få spesifiserte fradrag, kan selvforberedelse spare deg for penger. Likevel vil det ikke nødvendigvis spare deg tid. Federal Form 1040-EZ er enkel, men noe mer komplekst bør behandles gjennom et skatteforberedelsesprogram som TurboTax. Du må tilordne verdi til tiden din. Jeg er en CPA med omfattende skatteoppdatering erfaring. Når du bruker TurboTax tidligere, tok det meg en hel dag å legge inn all info og fullføre avkastningen. Ekstra avgifter for elektronisk arkivering og systemoppgraderinger forlatt meg frustrert. Dermed er den første økonomiske investeringen du lager i et program som dette, ikke den eneste investeringen. Tiden din kan være en likeverdig eller mer verdifull ressurs. Fristen for 2016 Form 1040 er 18. april 2017, men kan forlenges til 15. oktober. Hvis du ønsker å ansette en utenlandsk skattpreparator, begynner du å se nås på en tidligere intern frist for nye kundeforhold. (For relatert lesning fra denne forfatteren, se: Har du startet årsskatteskattplanlegging) Se på kompleksitet Anta at du skal ansette en utenlandsk skattpreparator, ikke alle skattemyndighetene er skapt like. Registrerte agenter. eller EAs, gå gjennom spesialisert skatteopplæring for enkeltpersoner og er vanligvis rimeligere enn sertifiserte offentlige regnskapsførere (CPAer). Av deres natur har CPAer et bredt spekter av kompetanse. Noen er ganske spesialisert på revisjons - eller skatteproblemer, og andre spesialiserer seg enda mer i innenlandske eller internasjonale individuelle og bedriftsskatteforhold. Det er alltid en god ide å spørre om ditt potensielle skatteforberedende fagområde. Ærlig vurdere hvem som er best egnet til å håndtere dine skatter. Her er noen av utløserne for mer komplekse skattesituasjoner: Opptjent lønn i flere stater eller utenfor USA Flyttet til en ny stat Startet en sidevasling Kjøpt andor solgte et hjem Gift med noen med betydelig studielånsgjeld Eid investeringseiendom eller en utenforstående forretningsinteresse (For beslektet lesning fra denne forfatteren, se: 6 Skattesesongstips for småbedrifts-entreprenører.) Få organisert Uansett din beslutning om å ansette en ekstern CPA eller selvforberede dine skatter, må du bli organisert. Ved å organisere, mener jeg ikke å fylle hver skatterelatert gjenstand i en skoboks. I stedet, hvis du selv forbereder, trekker du ut din 2015-avkastning og bruker den som en veiledning. Gå line-by-line, samle dokumentasjon for hver inntektskilde (lønn først, deretter rente - og utbytteinntekt). Etter inntektsseksjonen, flytt inn på fradrag i Schedule A hvis du spesifiserer. For flere veldedige bidrag, opprett en sideoppsummering med navnet på den veldedige institusjonen, samlet pengebeløp gitt og skille penger fra ikke-kontante donasjoner. I teorien skal hvert stykke papir knyttes til en tilsvarende linje på den føderale avkastningen. Hvis du ansetter en skatteforhandler, kan du bruke skatteorganisasjonen som veileder. Hvis preparat ikke har en skatteorganisator, bør du følge trinnene som er skissert i forrige avsnitt. Mange skatteforhandlere forventer at skatteposter blir ordnede og kan belaste mer hvis varene dine er uorganiserte. (For relatert lesing, se: Hva skal jeg bringe til skattemannen.) Forstå Timing Vær realistisk. Hvis du slipper av skattepostene til en utenforbehandler den 14. april, ikke forvent at skattene dine skal bli innlevert innen 18. april. Skatteforberedelser er ekstremt opptatt denne tiden av årsmannen jobber over 55 timer i uken. De kan trenge noen uker for å fullføre avkastningen. Self-preparers shouldnt vente til siste øyeblikk, heller. Begynn å jobbe med skattene dine i mars eller i begynnelsen av april, slik at du kan fylle ut hull og vurdere utkastet til avkastning med et nytt sett med øyne. Når selvangivelsen din er sendt elektronisk eller sendt til IRS og statlige myndigheter, er de endelige. Senere endringer kan kreve endring. (For relatert lesing, se: Feilaktig avkastning, nå Hva) Hvis det er alvorlig stresset og skattefristen er noen dager unna, kan en tidsbegrenset forespørsel om forlengelse være din friske nåde. Endelige overveielser Selv om du ansetter en regnskapsfører for å bistå med individuell skattemessig overholdelse, tar du det endelige ansvaret for skatteopplysninger. Unnlater å utlevere viktig skatteinformasjon til din preparat kan sette deg i fare for en revisjonsjustering. Jeg håper du fant denne artikkelen nyttig. Å, og prøv ikke å stresse for mye. (For mer fra denne forfatteren, se: 6 måter å være sikker på at du oppnår dine økonomiske mål.) Hvordan tjener du penger som handelspenger Investorer kan handle nesten alle valutaer i verden. Investorer, som enkeltpersoner, land og selskaper, kan handle i forexen hvis de har nok finansiell kapital til å komme i gang og er klok nok til å tjene penger på det. Hvordan noen tjener penger i forexen er en spekulativ prosess: du satser på at verdien av en valuta vil øke i forhold til en annen. Valutaene handles, og priser, parvis i forexen. For eksempel kan du ha sett et valutakurs for et EURUSD-par på 1.2131. I dette eksemplet er basisvalutaen euroen og den amerikanske dollaren er sitatvalutaen. I alle valutakurser er basvalutaen verdt en enhet, og den oppgitte valutaen er mengden valuta som en enhet i basisvalutaen kan kjøpe. Så i dette eksemplet kan en euro kjøpe 1,2131 amerikanske dollar. Hvordan en investor tjener penger i forex er enten en verdsettelse av verdien av den oppgitte valutaen eller av en verdifall på basisvalutaen. (For en oversikt over utenlandsk valuta, les A Primer On Forex Market.) En annen måte å se på valutahandelen er å tenke på den plasseringen en investor tar på hver valuta i paret. Basisvalutaen kan betraktes som en kort posisjon fordi du selger basisvalutaen for å kjøpe den oppgitte valutaen, som kan sees som den lange posisjonen på valutaparet. I vårt eksempel ovenfor ser vi at en euro kan kjøpe 1.2131 og omvendt. For å kjøpe euroene må investor først gå for kort på amerikanske dollar for å kunne gå lenge på euroen. For å tjene penger på denne investeringen, vil investor måtte selge tilbake euroene når verdien øker i forhold til amerikanske dollar. For eksempel, antar verdien av euroen verdsetter til 1.2141 - på en masse 100.000 ville investor få US100 (121.410 - 121.310) hvis han eller hun solgte euro til denne valutakursen. Omvendt, hvis EURUSD-valutakursen falt med 10 pips til 1,2121, ville investor miste US100 (121,210 - 121,310). For å lære mer om aktiv handel i forexen, les Money Management Matters eller Komme i gang i Forex. Forexmarkedet er det største markedet i verden. Ifølge den treårige sentralbankundersøkelsen gjennomført av banken. Les svar Først, husk at i valutamarkedet handler investorer en valuta for en annen. Derfor er valutaene sitert i form. Les svar Forexmarkedet tillater enkeltpersoner å handle på nesten alle valutaene i verden. Men det meste av handelen er. Les svar Når du har lest valutaanvisninger, har du sannsynligvis lagt merke til at det bare er et enkelt sitat for et par valutaer. Valuta. Les svar I valutamarkeder er valutahandel gjort på noen av verdens mest kraftfulle valutaer. De viktigste valutaene som handles er. Les svar Alle valutaer handles i par. Den første valutaen i paret kalles basisvaluta mens den andre kalles. Les svar Artikkel 50 er en klausul i EU-traktaten som skisserer trinnene et land må ta for å forlate EU. Britain. Beta er et mål for volatiliteten, eller systematisk risiko, av en sikkerhet eller en portefølje i forhold til markedet som helhet. En type skatt belastet kapitalgevinster pådratt av enkeltpersoner og selskaper. Kapitalgevinst er fortjenesten som en investor. En ordre om å kjøpe en sikkerhet til eller under en spesifisert pris. En kjøpsgrenseordre tillater handelsmenn og investorer å spesifisere. En IRS-regelen (Internal Revenue Service) som tillater straffefri uttak fra en IRA-konto. Regelen krever det.

No comments:

Post a Comment