Friday 27 October 2017

Ready Set Go Trading System


Stigende president for utvikler av Klar-Set-Go intervjuet av John F Gallwas, grunnlegger av Striker Securities, Inc. - august 2005. Stigende president John Gallwas setter seg ned med Alan Pryor, leder og utvikler av deres mekaniske handelssystemer, som er en registrert CTA NFA 312980, lokalisert i Davis, California. Mr Pryor er også en aktiv Agricultural Environmental Engineer og president for Ozone Process Consultants, Inc. John Gallwas Hvordan er en utdannet fra University of California at Berkeley med en MS i industriell hygieneteknikk utvikle en annen karriere innen design og markedsføring av handelssystemer. Alan Pryor Selv om jeg har gitt handelssystemer til kunder i relativt kort tid, går interessen for teknisk analyse og systemutvikling tilbake 25 år til da jeg var en kandidatstudent og ved et uhell plukket opp en kopi av Joseph Granville s bok om On-Balance Volume Den hendelsen førte til en levetid av tekniske analysestudier på markedet s, ikke bare fordi jeg fant det psykisk utfordrende, men også fordi det inspirerte meg til å prøve å sette ordre til tilsynelatende kaotiske priser ved å utvikle lønnsomme handelssystemer. Som en miljøvitenskapelig ingeniør brukte jeg mine tekniske, matematiske og tekniske ferdigheter for å studere markeder som utviklet seg til utviklingen av handelssystemer til eget bruk bestemte jeg meg i 2001 at fordi det var så mye systemleverandørhype som tilbyr dyre bokser med tårn i himmelen i markedet, ville jeg tilby handlerne muligheten å kjøpe systemene mine Jeg tror at seriøse forhandlere er interessert i å kjøpe rimelige, robuste og helt ikke-optimaliserte systemer. Vi behandler våre potensielle kjøpere intelligent ved å tilby dem åpne White Box-systemer som har omfattende og fullt utlyste backtest-resultater, noe som gjør dem i stand til å gjøre velinformerte beslutninger. John Gallwas Definer Long Term, og hva er de grunnleggende egenskapene til langsiktige handelssystemer. Alan Pryor Av lo ng term betyr jeg både lengre varighet for bransjer og en bestemt ramme for tankene. Systemene mine har vanligvis en gjennomsnittlig lønnsom handelslengde på fra 1 uke til 6 måneder og gjennomsnittlig å miste varighet fra 1 dag til 1 måned. Systemene følger de påviste langsiktige strategiene for å kutte tap og la fortjeneste løpe Imidlertid er det vanskeligere å overholde denne alderen gamle ordtak enn det man kanskje tror fordi det krever at en handelsmann har en tankegang som ikke bare er disiplinert, men også konsekvent. For eksempel, Den normale reaksjonen som de fleste handlende har, hvis de får en plutselig, stor prisbevegelse til fordel for dem, er å ta fortjenesten og løpe. En sann langsiktig handelsmann vil se samme prisbevegelse, men utøve disiplinen for å vente på at systemet signaliserer at Prisutviklingen er reversert før likvidasjon av stillingen For å lykkes må en langsiktig næringsdrivende sørge for at de har riktig ramme for å følge et langsiktig handelssystem. John Gallwas Hvorfor bruker systemene vi ekly data for analyse, snarere enn daglig som mange andre systemer. Alan Pryor Da jeg utviklet grunnleggende teori bak mitt handelssystem, innså jeg snart at den daglige markedsføringen ga for mye statistisk støy, så jeg byttet til ukentlige data. Bedring i ytelse var dramatisk når det gjaldt økt fortjeneste, redusert nedgang og redusert antall bransjer. Årsaken til at ytelsen til systemene mine ble forbedret ved å bruke ukentlige data, var i hovedsak at de ukentlige dataene er jevnere og enklere for mine langsiktige handelssystemer å analysere Dette er ikke en uregelmessighet, faktisk er denne forskjellen i dataene svært ofte, og disse forskjellene blir lett utnyttet av hensiktsmessige tekniske analyser som er beskrevet i våre systemer. John Gallwas Hvilke av systemene dine fungerer best i en portefølje for våre lesere interessert i en diversifisert systemprogram. Alan Pryor For enten nye eller erfarne forhandlere anbefaler jeg vanligvis at de starter med mitt Ready-Set-Go-system fordi det er veldig robust, adaptiv og eksepsjonelt bra for å minimere drawdowns Futures Truth har nylig inkludert Klar-Set-Go i sin nyeste utgivelse av deres Top Ten mest konsistente Performing Systems. John Gallwas Dine systemer er alle White Box-systemer Kan du forklare hva dette betyr, og konsekvensene for handelsmenn. Alan Pryor En hvit boks system er en der alle handelsregler og informasjon som er nødvendig for å kunne håndtere systemet, er fullstendig og fullstendig oppgitt til systemkjøperen. Ingenting holdes tilbake, noe som betyr at det ikke er tvetydighet eller behov for tolkning i signaler som genereres Et White Box-system er fundamentalt forskjellig fra et Black Box-system der det ikke er avslørt handelsdetaljer, og hvor et dataprogram genererer kjøp og salg av signaler basert på regler som er ukjente for næringsdrivende. Selv om jeg sikkert møter en større risiko for piratkopiering når systemene er fullstendig avslørt, føler jeg det er ekstremt viktig at alle handelsmenn som kjøper et system har mulighet til å s tudy og forstår systemreglene fullt ut Jeg tror at dersom handelsmannen har en god forståelse for hvordan et handelssystem fungerer, vil det hjelpe næringsdrivende til å ha den mentale disiplinen og tilliten til å vende de uunngåelige grovt trekkeperioder som er uunngåelige i ethvert handelssystem. John Gallwas Har du personlig handel med systemene dine, og hvordan administrerer du kontoen din? Alan Pryor Ja, jeg handler alle mine systemer, men jeg prøver ikke å bruke systemene mine lenger. Jeg skulle ønske jeg var så god til å handle et system, men for å fortelle sannheten Jeg har ikke gjort alle de klassiske feilene som plager de fleste handelsmenn som ikke har den mentale disiplinen til å følge systemet deres. Så endelig slår jeg driften av systemene over til en systemassistent-megler for å gjøre handelen for meg, som var en av de smarteste handelsbeslutningene jeg noensinne har gjort. Innenfor, det aller beste rådet jeg kan gi til systemkjøpere, er å vurdere å ha en systemassistentmeglerhandel med systemet ditt for deg. Menneskelig skrøbelighet i form av plate Ipline, konsistens, pengehåndtering og feil er det store fallet av handelsmenn, og ved hjelp av en systemassistentmegler fjerner handelsmannen driften av systemet samtidig som kontrollen opprettholdes. Mens jeg skjønner at de fleste handelsfolk er svært uavhengige og vil gjøre det - Selv min anbefaling å outsource systemoperasjonen er basert på førstehånds erfaring og erfaring fra mange av våre kunder. John Gallwas Er det noe i What's New-avdelingen du vil dele med våre lesere på dette tidspunktet. Alan Pryor Jeg leter alltid etter måter å forbedre systemene mine på både ortodokse og uortodokse måter. For eksempel, gjør jeg for tiden grunnleggende forskning på den ukentlige CFTCs engasjement for Traders Report, som oppsummerer de åpne posisjonene til hedgers og tradere, for å avgjøre om det er en indikator i dataene som kan brukes som et inngangsfilter eller for å endre utgangsstrategier. Man vet aldri hvor den neste gode handelsideen kommer fra, men en ting er sikkert, un mindre en utvikler ser konstant ut, vil han aldri finne dem. For mer informasjon om handel med Alan Pryors systemer på Striker, vennligst kontakt Dan Neenan. Fraskrivelse De faktiske handelsresultater for Dean Hoffmans personlige konto illustrerer de fire systemene Synergy, Fusion, Checkmate , og Interplay Rekordet startet med Synergy trading en 15 markedsportefølje av svært flytende råvarekontrakter som riskerte 2 per handel eller minst 1 kontrakt. Senere ble Checkmate lagt til, og deretter i begynnelsen av 2004 begynte Hoffman å handle Fusion Til slutt, i slutten av 2004 Interplay ble lagt til Risikoen per handel beløp ble justert ettersom systemer ble lagt til. Informasjonen og linkene på denne nettsiden er til informasjonsformål og skal ikke tolkes som et tilbud om å selge eller en forespørsel eller et tilbud om å kjøpe varene eller verdipapirer som heter The Faktainformasjon på denne nettsiden er hentet fra kilder som antas å være pålitelige, men er ikke nødvendigvis all inclusive og garanteres ikke nøyaktigheten og skal ikke tolkes som representasjon av Striker Securities, Inc Striker eller dets tilknyttede selskaper. Risikoen for handel kan være betydelig, og hver investor og / eller næringsdrivende må vurdere om dette er en passende investering. Tidligere ytelse, uansett om det er aktuelt eller indikert ved simulert historiske strategiske tester av strategier, er ikke en indikasjon på fremtidige resultater Striker er medlem av National Association of Securities Dealers NASD, Securities Investor Protection Corporation SIPC og National Futures Association NFA Vennligst les Striker Disclosure Statement for ytterligere opplysninger. Striker Registered Securities Exchange Kommisjonen SEC Commodity Futures Trading Commission CFTC Striker-medlemskap National Association of Securities Dealers NASD Securities Investors Protection Corporation SIPC National Futures Association NFA Managed Funds Association MFA. Successful langsiktige trading Systems. Alan Pryor er utvikler av Klar-Set-Go Trading System , som har vært indep Endelig evaluert så enkelt i topp ti av alle langsiktige handelssystemer, se Futures Magazine. De fremragende avkastningene, Alans systemer er veldig attraktive fordi de ikke er optimalisert, aldri blitt revidert, er identiske for alle futures eller indekser, og bare handle en gang i uken kan du gjøre alt i helgen. Hans systemer tilbys som administrerte programmer via de store firmaene, som er Striker og Attain, eller enkeltpersoner kan få systemet og handle det selv. Eller vi kan lære om dem til hjelp oss til å designe våre egne systemer, som en del av oss jobber med. Denne snakket vil være på de generelle prinsippene for utforming av systemer for langsiktig trend som følger, definitivt ikke begrenset til noe bestemt system, og vil bruke Klar-Set-Go som et eksempel. Alan s systemer er helt mekaniske, og reglene er fullstendig avslørt når han selger dem. Selv uten at Alan har kjøpt dem, har Alan med vennlig samtykke til å beskrive reglene i denne snakken, til et sjenerøst detaljnivå og svare på spørsmål s på alle aspekter av dem. Han vil på et annotert diagram vise et typisk sett av bransjer som er gjort av systemet, og vi vil gi ut kopier av den denne gangen slik at alle faktisk kan lese det for en endring. Så det vil være et godt grunnlag her for folk som ønsker å gå av og utvikle sine egne systemer. Alan Pryor gir ikke offentlige nettsider du vil ikke finne noe, men vi har fått ham til å snakke med oss ​​for dette møtet takk Arthur S eksternt fra California. We vil projisere hans snakk og planlegger omfattende dialog med våre medlemmer i møterommet ved hjelp av toveislyd og bærbar mikrofon Alan har invitert oss til å delta med spørsmål gjennom hele samtalen, og vi skal gjøre det. Vi vil sørge for denne gangen som alle følger med , så vi vil stille noen grunnleggende spørsmål som det som er et handelssystem å starte. Det er i utgangspunktet et sett med regler for kjøp og salg. Alan handler et sett med futures, men disse ideene er relevante for aksjer og forex også. Klar ferdig gå har hatt gjennomsnittlig avkastning på 25 til 50 per år i gjennomsnitt, avhengig av utnyttet utnyttelse. Den mest interessante tingen er at den har hatt svært lave drawdowns også, en prestasjon veldig vanskelig å oppnå i et langsiktig system. Vi vil definitivt spørre Alan hvordan han har oppnådd at. Alan s tilnærming er å bruke ukentlige data - bruker kun høy, lav og nær av hele ukes prisaktivitet for hver vare for å generere neste uges handelssignaler i helgen. Han bruker nøyaktig samme parametere for hver enkelt vare og har ikke endret systemet eller parametrene siden det ble utgitt for flere tiår siden. En stor del av Alan s snakk vil bli generalisert og gjeldende for å utvikle ethvert handelssystem. Men ser på Ready-Set-Go for å ha det et konkret eksempel er det et langsiktig breakout-system som identifiserer og avviker fra signifikante sviktende svingepunkter for inngangssignaler. Det har et tilbakestillingsstopp basert på en volatilitetsfiltrert kanal, en prosentvis fortjenesteoppholdsstopp og en penger ledelsen stopper. De betydelige dreiepunktene for inngangspunkene og kanalstørrelsen og volatilitetsfiltret for utgangen er alle adaptive og endring basert på styrken til den underliggende trenden. Klar-Set-Go-stillingslengder strekker seg fra en uke eller to hvis du raskt stopper ut i opptil 6 måneder eller et år i noen få tilfeller Det er gjennomsnittlig rundt 3-4 handler per år per varehandel, ukentlig data og er bare på markedet 50-60 av tiden. Denne snakket vil være veldig tilgjengelig for personer med alle nivåer av erfaring Vi vil slutte å forklare hva som menes med begreper som pivottap, kanalstørrelse og volatilitetsfilter. For et intervju av Futures Truth Magazine, se nederst på siden. Etter Alans snakk og spørsmål og svar, vil vi få reaksjoner og kommentarer fra noen av våre egne medlemmer som også har utviklet handelssystemer. Dette er vanligvis en av de beste delene av våre møter. Våre møter er gratis og åpne for alle De som ikke ønsker å bli med i gruppen, kan delta uten RSVP ing hvis de ønsker det Vi har det kombinerte romrommet med masse plass, så vær så snill å videresende og invitere andre. Etter møtet avsluttes Dave W en uformell sammenkomst på nærliggende Players Retreat på Oberlin 105 Oberlin Rd Raleigh maskert klokken 21.00. Bli med Vi snakker om Trading Systems eller bare sosialiserer, over en matbit eller en drink hvis du vil. Her er veibeskrivelse og et kart fra Google Klikk for veibeskrivelse og et kart. Ta en titt på dem og ring dem på maskerte hvis du har problemer med å komme deg til restaurant Du må gå inn i Oberlin Rd-trafikkirkelen for å få tilgang Du kan parkere over Oberlin, i mye merket Reservert, eller på studentparkeringen bak restauranten er Players Retreat åpent sent, og er populær blant andre grupper, så vi er gir det et forsøk Det ser ut som om vi vil kunne få spesielle sitteplasser der vi kan snakke lett. Det er definitivt noen ting å diskutere - kan vi få noe samarbeid for å utvikle noe trading systeming Soon. Ready Set Go Markedsføring System. How å Janetize din bedrift for Profit. Step for Step hjelp til å bygge din virksomhet ved hjelp av Internett. I det nye RSGM systemet vil du oppdage hvordan å. Sette opp en auto-responder kampanje for din virksomhet. Opprett en Abonnent Optin Form . Opprett en fengslende Lead Capture Page. Advertiser Lead Capture Page for å tiltrekke abonnenter, bygge listen og markedsføre virksomheten din effektivt med dine nye abonnenter. Opprett en markedsføringstunnel og tjen flere inntektstrømmer. Bruk bloggen din til å tjene penger. Fyll ut skjemaet for å være en av de første til å se dette nye systemet når det er klart. Kontakt oss og vi vil være glade for å veilede deg. Nyt Janet Don Legere. Kontaktlisten Builder Skype janetlegere eller. Din liste er alt, behandle den som GOLD. Contact List Builder er ditt første stopp for å lære grunnleggende om å bygge din liste. Han Janet, jeg ville bare fortelle deg at jeg er veldig interessert i å komme med deg og Don for å få dette oppe. Jeg vil imidlertid ha en kne erstatning kort og vil være på sykehuset i et par dager Så snart jeg kommer hjem, vil jeg ikke ha noe annet enn tid på hendene mine, så jeg vil kontakte deg da jeg må advare deg om at jeg virkelig er en nybegynner på dette, men jeg er veldig fokusert på å gjøre en ekstra inntekt for meg og familien min. Takk for tålmodigheten. Så snart du er klar, vil vi få deg til å løpe her ok, bare gi meg beskjed når det er. Bli med meg på Skype, det er beste måten å koble til Min Skype er janetlegere. God hell med operasjonen.

No comments:

Post a Comment